Kategorie

Newsletter

status.asp?id=39973839&styl=1&source=wid Zadaj pytanie on-line
Napisz do nas... Wyślij

KONTAKT

501 730 954 e-mail: biuro@lumines.com.pl

W celu prawidłowego złożenia reklamacji prosimy o wypełnienie załączonego formularza TUTAJ (do pobrania i wydruku) oraz wysłanie go wraz z wadliwym towarem oraz orginałem dokumentu zakupu na adres:

LUMINES - Andrzej Mazurek

ul. Kruczkowskiego 6A

21-040 Świdnik

Towar należy odesłać na własny koszt,(kurier, poczta polska) - ( przesyłki pobraniowe nie będą przyjmowane ).

Reklamacje rozpatrywane będą w terminie do 14 dni od daty otrzymania reklamowanego towaru. O rozpatrzeniu reklamacji Klient zostanie powiadomiony.

Towar uszkodzony zostanie wymieniony na inny, pełnowartościowy, a jeśli będzie to już niemożliwe (na przykład z powodu wyczerpania zapasów), sklep zwróci nabywcy równowartość ceny produktu na wskazany przez Kupującego rachunek bankowy lub zaoferuje mu inne, dostępne w sklepie towary do wyboru.

W przypadku negatywnego rozparzenia reklamacji Sprzedający prześle Kupującemu stosowne powiadomienie drogą mailową.

Kupujący może zwrócić się do Sprzedającego o zwrot towaru w terminie 10 dni roboczych od dnia otrzymania mailowej informacji o negatywnym rozpatrzeniu reklamacji. Kupujący zobowiązany jest w takim wypadku do pokrycia podanych przez Sprzedającego kosztów przesyłki zwrotnej  na rachunek bankowy Sprzedającego w terminie 14 dni roboczych od dnia otrzymania mailowej informacji o negatywnym rozpatrzeniu reklamacji. Po zaksięgowaniu opłaty manipulacyjnej Sprzedający wystawi Kupującemu fakturę VAT oraz odeśle reklamowany towar na wskazany przez Kupującego adres. W przypadku przekroczenia terminu płatności, lub braku kontaktu ze strony Kupującego Sprzedający zobowiązuje się do utylizacji towaru, którego reklamacja dotyczy.