Brak produktów
Podane ceny są cenami brutto
CZAS I KOSZTY WYSYŁKI
Dostawy są realizowane w ciągu 1-5 dni roboczych (w zależności od dostępności towaru na magazynie, w szczególnych przypadkach czas realizacji moze przedłóżyć się od 14 do 30 dni) od momentu otrzymania potwierdzenia wpływu płatności.
W ostatniej fazie zamówienia przedstawiamy całkowitą kwota którą należy uiścić aby zamówienie zostało zrealizowane.
SPOSÓB WYSYŁKI
Na terenie kraju:
Kurier (przedpłata) - 17zł - 1-2dni*
Kurier (pobranie) - 23zł - 1-2 dni*
Poza granice Polski (kraje EU):
Kurier (przedpłata) - cena przesyłki ustalana indywidualnie w zależności jaki kraj EU*
Poczta Polska (przedplata) - cena przesyłki ustalana indywidualnie w zależności jaki kraj EU
*podany czas dostawy liczony jest od momentu przekazania przesyłki kurierowi.
Powyższe koszty odnoszą sie do zamówień do 399zł
Przy zamówieniach powyżej 399zł wysyłka jest gratisowa, pokryta całkowicie przez sklep Lumines.
Istnieje możliwość odbioru osobistego (po ustaleniu telefonicznym lub mailowym, terminu odbioru) pod adresem:
LUMINES
ul. Kruczkowskiego 6A
21-040 Świdnik
kom. 501 730 954
mail: biuro@lumines.com.pl
mail: techniczny@lumines.com.pl
skype: luminesled
GG: 43627600
W przypadku odbioru osobistego proszę zaznaczyć odpowiednią opcje podczas dokonywania zakupów.
Opłaty za opakowanie są wliczone w koszty wysyłki. Koszty transportu mogą ulec zmianie ze względu na wagę przesyłki lub ilość zamówionych towarów. Zalecamy zakup kilka produktów w jednym koszyku by uniknąć powielania kosztów transportu. Nie możemy grupować dwóch osobnych zamówień dlatego koszty wysyłki są doliczane do każdego zamówienia osobno.
Towar do wysyłki jest odpowiednio opakowany i zabezpieczony.
Prosimy o sprawdzenie przy otrzymaniu przesyłki, czy nie została naruszona podczas transportu.
Na całkowity koszt wysyłki składa się:
- koszt związany z wysyłką + ewentualny koszt pobrania (przesyłki pobraniowe są droższe)
- ubezpieczenie paczki, szczególnie w przypadku elementów szklanych (dlatego np. przy zbiciu szkła bez czekania na rozpatrzenie reklamacji przez kuriera od razu wysyłamy nowe szkło)
Produkty zawierające w komponentach elementy szklane mogą mieć wyższe koszty wysyłki ze względu na ubezpieczenie oraz dodatkowe zabezpieczenia związane z opakowaniem.
Klient na życzenie może przysłać do nas własnego kuriera (np. jeśli ma podpisaną własną umowę z firmę kurierską).
Po otrzymaniu zamówienia proszę sprawdzić paczkę przy kurierze. W przypadku uszkodzenia przesyłki należy spisać spisać z kurierem protokół reklamacyjny.
Klient ma prawo zwrotu nieuszkodzonego towaru w oryginalnym opakowaniu w ciągu 14 dni bez podania przyczyny. Koszty odesłania zamówienia pokrywa Kupujący.
Możesz na bieżąco sprawdzić status realizacji zamówienia:
Jeśli podczas zamówienia założyłeś konto - status sprawdzisz po zalogowaniu się.
Jeśli nie zakładałeś konta - sprawdź bez logowania stan realizacji zamówienia.
(podając numer zamówienia oraz swój e-mail).